Regulamin Strony Internetowej

  1. Postanowienia ogólne

  2. Definicje

  3. Rodzaj i zakres usług elektronicznych

  4. Warunki świadczenia i zawierania umów o świadczenie usług elektronicznych

  5. Warunki rozwiązania umów o świadczenie usług elektronicznych

  6. Tryb postępowania reklamacyjnego

  7. Własność intelektualna

  8. Postanowienia końcowe

  9. POSTANOWIENIA OGÓLNE

    1. Strona http://www.pbs365.pl/ działa na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie.

    2. Regulamin określa rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną przez Stronę http://www.pbs365.pl/, zasady świadczenia tych usług, warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną, a także tryb postępowania reklamacyjnego.

    3. Regulamin określa rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną przez Stronę http://www.pbs365.pl/, zasady świadczenia tych usług, warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną, a także tryb postępowania reklamacyjnego.

    4. Każdy Usługobiorca z chwilą podjęcia czynności zmierzających do korzystania z Usług Elektronicznych Strony http://www.pbs365.pl/, zobowiązany jest do przestrzegania postanowień niniejszego Regulaminu.

    5. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy

      1. Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.),

      2. Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz. U. 2014 poz. 827),

      3. Ustawy Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. nr 16, poz. 93 ze zm.) oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.

  10. DEFINICJE

    1. FORMULARZ KONTAKTOWY – formularz dostępny na Stronie http://www.pbs365.pl/ umożliwiający Usługobiorcy bezpośredni kontakt z Usługodawcą.

    2. REGULAMIN - niniejszy regulamin Strony.

    3. USŁUGODAWCA – PBS365 Sp. z o.o., adres siedziby: ul. NOWOWIEJSKA 28 lok. 32/--- 02-010 WARSZAWA MAZOWIECKIE, adres do doręczeń: ul. NOWOWIEJSKA 28 lok.32 /--- 02-010 WARSZAWA MAZOWIECKIE wpisaną do rejestru przedsiębiorców pod numerem KRS: 0000887029, NIP: 7011023327, REGON: 388338296, posiadającą kapitał zakładowy w kwocie: 13000, adres poczty elektronicznej: biuro@pbs365.pl,PBS365 tel.: 729 991 458.

    4. USŁUGOBIORCA – osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną korzystająca z Usługi Elektronicznej.

    5. USŁUGA ELEKTRONICZNA – usługa świadczona drogą elektroniczną przez Usługodawcę na rzecz Usługobiorcy za pośrednictwem Strony.

  11. RODZAJ I ZAKRES USŁUG ELEKTRONICZNYCH

    1. Usługodawca umożliwia za pośrednictwem Strony korzystanie z Usług Elektronicznych takich jak:

      1. korzystanie z Formularza Kontaktowego,

    2. Świadczenie Usług Elektronicznych na rzecz Usługobiorców odbywa się na warunkach określonych w Regulaminie.

  12. WARUNKI ŚWIADCZENIA I ZAWIERANIA UMÓW O ŚWIADCZENIE USŁUG ELEKTRONICZNYCH

    1. Świadczenie Usług Elektronicznych określonych w rozdziale III pkt. 1 Regulaminu przez Usługodawcę jest nieodpłatne.

    2. Okres na jaki umowa zostaje zawarta:

      1. umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na umożliwieniu wysłania wiadomości za pośrednictwem Formularza Kontaktowego zawierana jest na czas oznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą wysłania wiadomości albo zaprzestania jej wysyłania przez Usługobiorcę.

    3. Wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Usługodawca:

      1. komputer z dostępem do Internetu,

      2. dostęp do poczty elektronicznej,

      3. przeglądarka internetowa,

      4. włączenie w przeglądarce internetowej Cookies oraz Javascript.

    4. Usługobiorca zobowiązany jest do korzystania ze Strony w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych i praw własności intelektualnej osób trzecich.

    5. Usługobiorca zobowiązany jest do wprowadzania danych zgodnych ze stanem faktycznym.

    6. Usługobiorcę obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym.

  13. TRYB POSTĘPOWANIA REKLAMACYJNEGO

    1. Reklamacje związane ze świadczeniem Usług Elektronicznych przez Usługodawcę:

      1. Reklamacje związane ze świadczeniem Usług Elektronicznych za pośrednictwem Strony Usługobiorca może składać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@pbs365.pl

      2. W powyższej wiadomości e-mail, należy podać jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe. Podane informacje znacznie ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę.

      3. Rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni.

      4. Odpowiedź Usługodawcy w sprawie reklamacji jest wysyłana na adres e-mail Usługobiorcy podany w zgłoszeniu reklamacyjnym lub w inny podany przez Usługobiorcę sposób.

  14. WŁASNOŚĆ INTELEKTUALNA

    1. Wszystkie treści zamieszczone na stronie internetowej pod adresem http://www.pbs365.pl/ korzystają z ochrony prawno autorskiej i są własnością http://www.pbs365.pl/ Usługobiorca ponosi pełną odpowiedzialność za szkodę wyrządzoną Usługodawcy, będącą następstwem użycia jakiejkolwiek zawartości strony http://www.pbs365.pl/, bez zgody Usługodawcy.

    2. Jakiekolwiek wykorzystanie przez kogokolwiek, bez wyraźnej pisemnej zgody Usługodawcy, któregokolwiek z elementów składających się na treść oraz zawartość strony http://www.pbs365.pl/ stanowi naruszenie prawa autorskiego przysługującego Usługodawcy i skutkuje odpowiedzialnością cywilnoprawną oraz karną.

  15. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

    1. Umowy zawierane za pośrednictwem Strony zawierane są zgodnie z prawem polskim.

    2. W przypadku niezgodności jakiejkolwiek części Regulaminu z obowiązującym prawem, w miejsce zakwestionowanego przepisu Regulaminu zastosowanie mają właściwe przepisy prawa polskiego.